Nowy nabytek – 《Ol-Soni Kisań》

Ol-SoniKisań

Jakże emanuje przeze mnie uduchowiona radość^^

《Ol-Soni Kisań》

Oto moja najnowsza zdobycz (wydanie I z 1958 roku) – jedna z dwóch autorstwa Wacława Sieroszewskiego, na które od jakiegoś czasu rozpoczęłam polowanie. Pan ten w 1904 roku wyruszył na wyprawę po Dalekim Wschodzie i zahaczył o piękną Koreę ~~ Co prawda, transkrypcja jest zabójcza, ale to nie stanowi problemu 🙂

《Ol-Soni Kisań》

Między innymi posłuży jako pomoc dydaktyczna/bibliograficzna do mojej prezentacji maturalnej…
Uh! Pozostało mi tylko zdobycie najważniejszej pozycji książkowej, aby móc w pełni rozpocząć prace nad wcześniej wspomnianą prezentacją. Szczegóły – już wkrótce^^

Dodaj komentarz

Skomentuj

  • 한•문•시

    LogoHanMunSinew

    Zgodnie z Ustawą z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych nie zezwalam na kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie zdjęć i tekstów bez mojego przyzwolenia.

    Dziękuję

  • Wizyt

    • 42,004
  • Archiwum

