[BLOG] Roczek 한•문•시 – 생일축하합니다!

Roczek HanMunSi 1

Z powołaniem bloga o koreańskiej literaturze i poezji nosiłam się od dawna. Podczas analiz różnorodnych odsłon tytułu, adresu, form publikowanych postów, tłumaczeń i innych kwestii, długo zastanawiałam się, czy jest sens. Targana sprzecznymi emocjami postanowiłam zaryzykować – chęć dzielenia się osobistą pasją zwyciężyła. Cały lipiec 2013 pracowałam nad pierwszymi wpisami, wyglądem bloga i, przede wszystkim, jego nazwą.

Preludium ukazało się na blogu dokładnie 9 sierpnia 2013 roku, także tą datę uważam za „oficjalne narodziny 한•문•시„.


ZATEM

Upłynął rok od powołania 한•문•시 do wirtualnej egzystencji. Jestem zadowolona z przebiegu jego życia i dziękuję wszystkim Czytelnikom, którzy towarzyszyli nam od początku, a także od innych przedziałów czasowych. Dziękuję za obecność, czytanie wpisów, tłumaczeń poematów i innych przemyśleń publikowanych głównie na fanpage’u bloga.

Oby kolejny rok, następne lata były jeszcze apetyczniejsze.

neko_emoji_37__yay___v2__by_jerikuto-d7n4wl4

Happy Birthday

Dodaj komentarz

Skomentuj

  • 한•문•시

    LogoHanMunSinew

    Zgodnie z Ustawą z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych nie zezwalam na kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie zdjęć i tekstów bez mojego przyzwolenia.

    Dziękuję

  • Wizyt

    • 42,004
  • Archiwum

